Saturday, November 6, 2010

Kak Di Epal Hijau

wahai para readers dan bloggers dan stalkers.


korang ada tak fav blogger? i mean everytime online harus tgk/stalk blog org tu kot2 ada entry baru. saya ada. jujur nih.


alhamdulillah, salah seorang blogger fav saya telah selamat melahirkan setelah mengalami komplikasi yang agak kritikal.




kenapa saya suka kak di epal ni?

sebabnya ialah:

1) saya rasa dia honest sangat. tak payah nak belakon-belakon pun.

2) dia hanya blog for fun tapi pengalaman yang dia share tuh mmg sgt berguna untuk insan biasa, bukan anak bangsawan seperti saya

3) saya rasa dia pun sincere. sampaikan org nak tumpang letak adv dlm blog dia, dia taktau pun patutnya dia kene charge customer yg tumpang letak advertisment. (as org lain akan buat la kan). so memandangkan dia blog for fun, so dia takkan charge. baik gila.

4) bahasa dia guna, bahasa senang. kelakar plak tuh. memang tergelak sorang-sorang

5) dia blogger insan biasa yg bukan kaya raya dan yg tak perlu jadi menjadi model catwalk atau beli handbag mahal2 atau pegi jalan-jalan oversea untuk jadi femes di blogsphere

6) mana tak femesnya. dekat blog stat, kalau saya pegi je mesti tak kurang dari doploh reader tgh online dekat blog dia. tak kesah la bukak blog dia kol 2 pagi skalipun. dahsyat sungguh fenomena kak di nih.

7) bayangkan, insan biasa nih, entry yang pendek secoet pun sampai 365 komen. gile lah ramai peminat.

8) tu kalau tengok total hit, mmg boleh menangis semua artis malaysia. tak payah nak timbulkan kontroversi pun dah total hit mcm ni. taktaulah kalau kak di ni jadi artist.

9) dia punya FB account pun dah full. saya rasa Kak Di boleh buat fanpage la kat FB. haha.

10) kadang-kadang, Kak Di akan bawa saya berpijak ke bumi yang nyata. (even dia tak sedar) dan bersyukur dengan apa yang saya ada.








Kak Di dan saya mungkin tak pernah kenal secara dekat. tapi serious, Kak Di pls keep on blogging!! wa caya sama lu lah!!

2 comments:

Unknown said...

hi

Diana Ishak said...

holaaaaa!

tq dik :)
tapi jgn buat baik sgt dgn green apple ni...dia ni byk musuh..

ngagagggaaga