Friday, October 8, 2010

singapore surprise!

korang suka tak kalau hasben korang balik pastu buat surprise?
saya suka.
tapi hasben saya tak pandai nak surprise2 ni. dia kan kayu sket.
tp smalam, before dia balik, dia sms ckp ada surprise.
tak ke pelik.
buang tebiat ke ape?
ke dia ada buat salah ape ni? so bagi hadiah utk cover balik ke kan.

rupa-rupanya, dia nak bawak pegi singapore weekend ni. dengan lebih tepat, esok!

mmgla happy. sape tak happy dapat jalan-jalan? cuba cakap. tambah2 kalau korang dah duduk tempat yg takde ape-ape menarik, takde tempat nak pegi shopping sume lagila korang bertambah-tambah excited kan.
hhuuuwwwaaaaaaaaaaaaaaa!!! tapi sedih jugak at the same time. yelah sbb tgh pokai kan. sbb kalau pegi singapore, saya taktau pegi tempat lain selain drpd tempat ni! ni je tempat yang saya selalu pegi. tempat lain tak penah sampai. yelah kalau dah nama drive sampai singapore tau parking kete area sini je, mmg la tau dtg sini je kan. tapi kecik2 dulu penah la masa tadika pegi sentosa island, tapi tu dah berzaman. kalau pegi balik sentosa agaknya dah 500 kali ganda lain dah. tapi kalau nak dtg tempat yg bernama ion orchard ni, harus duet kene berkepuk-kepuk baru seronok. tapi kondisi saya sekarang bukan berkepuk-kepuk, tapi berhabuk-habuk. dah kata baru lepas beli tiket balik raya yg sama harga mcm beli tiket pergi London kan. huhuuu.. agak tertekan disitu.

saya akui memang saya teringin nak pergi singapore. tapi jelas bukan di masa skarang. at least bagi saya chance kumpul duet ke dulu kan. takpun pegi time sales besar-besaran baru rasa feel nak pegi singapore. tapi apakan daya, mungkin rezeki saya datang terlalu cepat. itulah, u get what u wished for, regardless the time! jadi, saya bercadang menginap di hotel yang jauh dari orchard road supaya tahap tekanan saya tidak melampaui batas. hahahahaa.

owh sudah tentulah saya akan ditinggalkan sendirian kerana mr hubs akan busy dan buat-buat busy dengan urusan kerjanya. bekalan saya hanya satu map MRT dan LRT. gambatte!

so saya try la google apa2 yg best boleh membantu saya dlm masa 2-3 hari saya disana nanti.


so tempat2 lain maybe ada sale jugakkan. tapi tak sure la banyak ke tak. we'll see. tapi seriously macam tak bersedia nak pegi. tapi saya mcm tak percaya diri sendiri takkan masuk butik2 yang takde tulis sale. korang percaya ke tak? hahahahhahaaa.

tapi saya rasa bagus jugak saya pegi singapore ni, sbb kalau saya tak pergi mesti saya pressure sbb tak boleh attend shai,kecik, shah dan dyna punya wedding di KL. bukan tu saja, my besties, nisa, eita, aida dan mereka yg lain sume bakal menjadi beautiful bridesmaid in kebaya! dan saya???? not even there to witness it! so bad....so badd...... saya mintak maaf ye kawan-kawan yang kawen. saya doakan kebahagiaan sehingga ke akhir hayat. dan lagi dasyat, ex-bf saya pun kawen on that day jugak! so semuanya ada hikmah kan?

so korang-korang, saya tahu kamu akan busy melantak nasi minyak dekat kenduri-kenduri kawen kan. so tolonglah ingat pada kami yang tak dapat nak mkn nasi minyak disini.

tapi apepun, saya akan pastikan saya juga akan menikmati hujung minggu 10-10-10 saya dengan penuh makna. hidup ini singkat beb! yang saya tahu saya harus beli kasut rubi atas saranan aida!

so enjoy your weekend. drive safely. smile always. take care.

2 comments:

ohtheaida! said...

hihi.igt tau cuci mata kat rubi tu.kasut semua best2.hahaha

schmellow said...

owh harus2. rubi ade sale jugak. muahahhaaha. try click kat link tu