Thursday, May 6, 2010

3 Fridays to go

ikutkan ticker tu ade lagi 4 weeks. tp bile kire betul2, huhuhuuu tak sampai sebenarnye.kalau nak ikut hari jumaat, lagi 3 kali jumaat je. jumaat yg ke-4 tu dah majlis akad nikah okay. addoyaiiiiii. patutla org ckp makin nak kawen makin stress ni. mmg betuk pun omk adik2. itu belom setel. ini belom beli. itu belom siap. itu belom hantar lagi. wuwuwuwuwuuwwwuuuu.. pastu dah stress cm ni mula la nak mengamuk.. pastu untuk redakan perasaan itu, ape boleh buat ??? ape lagikk..MAKAN is the best solution. see, cemane nak diet. :(

ape yg pening sgt eh? saya pening sbb nnti ada 3 majlis yg saya handle sendiri. saya lah wedding plannner. saya lah vendor. saya juga pengantin.hahahaha

majlis pertama:
akad nikah di masjid tuanku sultan mizan ,putrajaya. oohh ini bukan akad nikah biasa2. akad nikah ini akan diadakan pada hari jumaat pagi. of cos sume pun kene amek cuti. hahaha. pastu lepas akad nikah akan diakdakan khatam al-quran sebagai suami isteri. so get ready lah ye incik amirul. kite akan baca gilir2 time tu ye.

majlis kedua:
majlis resepsi di dewan seri endon pada malam harinya. majlis ini tertutup kepada ahli keluarga dan kawan rapat sahaja. so seats are very limited. tp saya excited sbb bride-maids saya adalah my gfrens dan my maid of honor adalah my lalinkk. :) excited di sini. :P

majlis ketiga:
majlis perkahwinan di rumah saya di majlis bandar baru bangi pada hari ahad. yang ini jemputan mengjangkau 2000 org. yg ni pun buat saya haru biru jugak. hahahha. tp tak mengapa.

saya bersyukur ada kaum keluarga dan sahabat yang sanggup meringankan tangan membantu membuat persiapan. dari doorgift,wedding cards,hantaran deco, sehinggalah ke video clip. byk lagi sebenanrnye. kalau nak list mmg la tak menang tangan ni.

dan ini salah satu gambar yg dicandid oleh eita. ni time jumpe derang smalam. hohohoo. i think everyone is excited for the wedding. hohoh. ok mood perasan disini. :P

yg kelakarnya, kawan-kawan saya ni siap berkongsi dan ingin membantu saya membuat persiapan fizikal sebelom menjadi seorang isteri. ahahahahaa.. cam ade pengalaman kawen pulak diorang ni. yela, mmg betul pun. saya bukan ada masa nak berhias mcm perempuan lain. facial, mani,pedi,saloon, spa..hhhoohohoo..sangat takde masa okay. tapi dis time, kene adekan masa jugak bak kata ayu. ok ayu, pls tell me when u taking me to the place. LOL

oklah. i am super busy. but i wish i can write more on my wedding prep. bak kata sis azie, at least nnti bile dah tua2 ke bole baca balik and gelak2. hihiii. sekurang-kurangnya my future husband knows what the effort put and the feeling of how important the wedding is to me.

till then. ohh yaa, mlm ni insyaallah my designer will bring my baju sanding yg haritu dia tak kasik pakai. dengan ayat seram dia cakap" we'll see how many inches have you shed away".. hahahahhahaaa.. rasa nak tegelak

No comments: