Tuesday, April 19, 2011

hello polyvore!

harini actually nak sambung entry babymoon. tapi bangun2 pagi tadi ada bertweet2 dengan cik eita. skali dia mention pasal polyvore. so dengan jujurnya tanya lah dia apekemende kah itu polyvore kan. rupa2nya ni cam satu website kita bole arrange2 kan fashion and art. ala cam dalam magazine tu.

kalau dulu masa kecik2 ade kan permainan paperdoll yg kita main tuka-tuka baju tu kan. ni konsep yang sama tapi bezanya kita takde model tu. tapi yg ni lebih mengujakan sbb cam kita bole pilih baju2 designer mahal2. pastu bole tambah kita punya collection sendiri, atau pun import dari website lain utk baju2 yang kita suka.

oh lagi satu, jangan risau kalau anda tak creative. sbb saya jauh dr creative lah. dia dah ada template siap2. so bole pilih je mana2 yang anda suka and then create your own set.

inilah hasilnya:


1) yang ni yang first skali saya try selepas signup
try 1



2)pastu yang ni yang second punya. hahahahhaaaa. yang ini saya tujukan khas untuk kawan-kawan yang menggilai Ryan Reynolds.


3) then yang ni yang ketiga. yang ni nampak lebih matang sket la kan. :P see bole letak wording jugak tau. not necessarily fashion saje.






tu tiga yang saya publish. yang tak publish sket nya banyak lagi ok. :P tapi yg ni mmg the firsst three polyvore that i've created today. so ini cukup untuk explain kenapa entry babymoon blom ada sambungan. saya tengah busy main polyvore. yelah, lepas ni saya mungkin dah takde masa nak main2 buang masa mcm ni kan. thanks again to cik eita kerana memperkenalkan polymore. :) saya nak main ni sampai bosan dulu then baru saya sambung entry babymoon okeh. :P

pastu untuk sape2 yg telah addictive, boleh la try masuk contest. dia ada banyak sgt contest. plus the prize are sooo great. yelah sapa nak kasik $1000 untuk shopping kan. siap ada hadiah trip to NYC to shopping lagik! so, go set your own at http://www.polyvore.com.
oh jgn lupa cekidaut cik eita punya blog. dia nampaknya sudah addictive. :P

3 comments:

miszeita said...

hahahaha... amboiii brape byk set yg tak publish lagi tu haaa??? -_-!

anyway, last2 polyvore jadi "polymore" plak... nasib baik tak jd "polypocket" LOL


enjoy polyvore-ing! ^_^

schmellow said...

eh aah dah jadi polymore. ahahhahahaaa. lawak betul. bior la situ. malas nak betul kan. :P

ReActivate said...

::: salam schmellow.. interesting polyvore nih ye.. saya pon suka tgk benda2 berkonsep arts nih, benda yg cantik kan.. terkezut gak tagline line blog nih, 'today i marry to my bestfriend' [huhuhu] very2 nice seeing u very happy on ur 'babymoon' holidays. bestnyer dpt pi luar negara! mesti best!